Thursday, August 13, 2009

kene karen!!!

bkn karen electrik daa...

cmner ni wei...sok pg kne present literatue review...adoyai...dedor siot...pe agak nye yg ptot aku bebel kt dpn kls sok...tajok mcm sng tp tkot t gagap ala ala stacy plak t...hopefully dak2 ni xtnye soalan killer yg wt aku blur tuk jwb...takot...

Ya Allah, Kau tenangkanlah Hati hamba-Mu ini ketika aku membentangkan article aku di hadapan kelas pada esok hari...berikanlah aku kefasihan dan kefahaman ilmu...sejukkanlah hati pn. ayu untuk mendengar pembentanganku nanti dan seterusnya memberikan aku markah yg baik...aminn ya rabbal a'lamin...

"internal customer satisfaction in ISO 9001 certified manufacturing industries"
presented by: noraya binti kamah
ocs 662/ocb55a
ok...aku nk istigfar byk2 b4 aku lelapkan mate...tlinge aku ni da nk nek tggal sik kne tarik dgn sya sbb sik wt blog je (ele, die pon wt blog gak td...aku mne leh tahan tgk die wt sorg)...
semoga esok pg sume nye bjalan dgn lancar untuk aku...amin...

1 comment:

  1. sayang dah tido yer..tkpelah papa paham sayang penat kan?besok ada kelas kan?sayang jangan lupe makan tau...papa kat sini selalu merindui sayang kat saner.papa online saje je nak wat post kat blog baru(www.kereta-mini.blogspot.com)senang2 sayang masok lah k..papa happy sangat2 sayang jadi folowers papa.papa doa kan sayang sentiasa happy.suksess.bahagia dan berjaya k dalam ape je yang sayang impikan...insyaallah.papa sayang sangat2 kat sayang.i lov u so much

    ReplyDelete