Sunday, August 16, 2009

jln2 cari mkn...

tesco setia alam

ptg td g tesco dgn sya, lyn n adik...kami beli brg2 tuk pose t...masing2 sibok shopping keperluan sdiri...aku, lyn n adik da bis bli brg...tinggal sya je lom...die nk bli card reader...mse die dok cri card reader tu, aku, lyn n adik lepak2 r kt luar kdai...maka, nk djadikan cite tuk mengisi masa lpg, aku men binatang yg gerak2 tu...tp takat leh goyang2kn pale bende ni je...org yg jage tu xbg men...(mmg ptot pon die xbg aku men, aku ni da lebih had umor yg dbenarkan!) die ckp if nk men kne byr 3rat...otk die..bek aku bli je bende tu bw lek umah..tol x?

pas da seronok men bende tu, kami pon turun bwh n bli mknan ckit...kami g kdai roti king's, bli mcm2 jnis roti n kuih...pastu g dunkin donut plak...aku n sya bli donut kcik n iced caramel latte...uish, cdp gler dpt melantak cream n caramel tu...seronok amat...kt dunkin donut, kami lepak2 jp tuk ilgkan pnt n pulang dlm kol6.30 gtu r...

kt cni de some pic yg sempat aku mek spjg pjalan kami berjln2 cri mkn...

binatang yg comey...(exclude aku r kn..)

kt kdai roti&kek king's

donut kcik yg cdp
(ag cdp big apple donut..huhu)

strawbery tart...yum..yum

chez tart

a present from adik...
agk2 pe dlm nye ek??

taraa...bear comey from me to you

No comments:

Post a Comment