Sunday, August 23, 2009

jiwe kacau



sejak 2menjak ni aku try tuk kwl emosi..it seems like unstable n my emo keep changing ol over time...terase spt AKU BUKAN AKU ag...BS!!! byk bende yg aku xnk hadapi dlm perjalanan idop aku skrg ni, tp it stil happennd...dont know wt to do!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

**adik**
meh cni aku sambung cite aku yg dlu...(wlupon sbnrnye cite tu xde sambungan)

ble ko berlalu pergi tinggalkan aku kt bwh pokok tu, aku terigt yg sememangnye 'meninggalkan' n 'ditinggalkan' tu lumrah kehidupan manusia...bkn nye aku xpernah tinggalkan org, n bkn nye org xpernah tinggalkan aku...ok, skrg aku dpt terime sume tu...wlupon ati ni memberontak tuk xnk hadapi sume nye, but i hav to!!! eventhough u came back, sume nye da xmcm dlu ag...1 hari ini xkan berulang ag, esok xsame mcm hari ni...pe yg lps, kite xleh nk mek lek...xgune nk nyesal...its late but never too late...y?u'll understand it, sooner or later...n lebih bek aku teros fikirkan mse dpn...thanx coz ko dtg lek, sory coz aku da xmcm dlu...haluan kite nmpk nye da berbeza...



plus: sal napie tu it really hurt me...y u textin him?y he replied???until now i try my best to 4get him...try to hate him...biarpon ssh, aku tetap nk benci die...npe perlu remind me bout him??F**KED UP!

**napie**

k sori, pepon nk ucap slmt menyambut bln ramadhan..k, semekom, bye..

WTH!! pe sume tu?risau coz im stil breathin??xsbr nk tau kisah idop aku yg ko da hancurkan?!ko igt tido mlm aku lena ble ko sllu ggu aku dlm mpi aku??ko suke kn ble aku gembire tp dlm ati aku menangis terigt kt ko??ko puas ati kan sbb ko da jd 'sweet memory' dlm idop aku??aku pon xtau r npe aku chenta kt ko!!! pe yg ptot aku wt ag tuk benci ko ni???!!!!!

em, aku trfikir2 npe ko suke ultraman...ko mmg btol2 mcm ULTRAMAN...aku ngaku dlu ko sllu de tuk aku ble aku perlukan ko...dats y r aku propose ko...

"ayah, leh x awk jd ultraman bu???"

mmg ko ultraman yg best...dtg slmtkan aku dr kesedihan idop aku...tp ble lampu ko da tet..tet...tet..tet...tet...haa, mse tu r ko g tinggalkan aku kn??



................................w.h.a.t.e.v.e.r.......................................

2 comments:

  1. pape pun...mcm 2 la kehidupan manusia...
    ada psg surutnya...dr bayi ke zaman dewasa..
    tp xpe..tabahla menempuhi ujian dariNya..kerna hanya die yg lbh tau ape yg terbaik utk hambanya..

    ReplyDelete
  2. thanx...
    mcm tu r kehidupan kn?
    mcm laok yg mak leha msk...
    de masin, manis, tawar, pahit...
    nk xnk kne telan jela kn??
    org ckp dugaan ni mendewasakan..
    ye ke?

    ReplyDelete