Thursday, July 23, 2009

ohayo...

bismillah...



muke bgon pg yg xmandi ag...kahkahkah...


mina-san...ohayo!!! pg ni cuaca nyaman sgt...aku jengah kt luar td, tgk jln bsh...ujn ke mlm td?xsedar lgsg...yg aku tau aku tido nyenyak sgt mlm td...sedar2 je da kol 6.30am...if aku kt umah skrg ni, confirm aku bgon kol 10 or 11 tghari...hahaha...nme je ank dara, tp bgon 'awl' gler...ble bgon je, mandi pastu tros mkn...kt umah, bekpes mmg aku saing dgn lunch...cume kt cni je, bekpes ke mne, lunch tah kol brp....mkn nsi pon da 1x sehari je...cian nye...skrg ni aku tgh bekpes oat+honey je...ala, segera je wei...da dok kt kolej ni, mmg byk mkn mknan segera jela...jgn sok mati segera udahler....huhuhu......mulot ni lincah je ckp sal mati...ala..ag pon xsalah if igt mati kan??

"...selagi manusia itu berasa tkot apabile mengingati mati, maka d dlm ati nye masih ada iman..."

insya-Allah...

alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment