Saturday, July 18, 2009

at last...

bismillah...

akhirnye aku rse dmam aku da mulai kebah...alhamdulillah...lega ckit ati aku ni...luse kls da start, xnk r aku dok bilik je...bosan sgt...ritu da planning mcm2 dgn adik, tp xjd plak...if aku chat, mybe skrg ni aku n adik da kt kL, jln2 cri psl...hehehe...
kt umah ni cume tinggal aku dgn adik je...yg len masing2 lek kg...aku xlek sbb last week aku da lek..huhu...adik plak xlek kg sbb kg die jaooooooooohhhhhhhh sgt, kt kedah nun...die ckp nek bas je da mkn half day...cian kn?

planning tuk esk, kami nk g mek pic passport tuk wt resume...next yer da kne praktikal...so, skrg ni r kne approach mne2 company dlu...rse neves plak nk wt praktikal...hope dpt company yg cool...aku ni kdg2 gelabah ckit mse wt kje dgn sum1 yg aku xknl...em, prktikal aku 4bln je...pas abis je praktikal maka dgn itu tamatlah sesi pbelajaran aku d cni...cpt tol mse berlalu kn?rse mcm bru smlm je dftr as a new student kt cni...tau2 je skrg da sem 5...pas bis bljr, aku igt nk kje...niat tuk further study ag tu mmg ade tp nti dlu kot...

wt adik, berani btol ko upload pic aku yg tgh dmam tu...ciap r ko t...hehehe....

alhamdulillah......

No comments:

Post a Comment